Każdy z nas wie, że biznes opiera się na…kliencie. Gdyby nie klienci, nasza firma nie miałaby racji bytu, a więc klient jest (a właściwie powinien być, bo w rzeczywistości różnie bywa) dla nas i naszego przedsiębiorstwa najważniejszy. Jak zatem sprawić, by klient był zadowolony z naszej obsługi? Co zrobić, by do nas chciał wrócić i, ba!, zarekomendował nas dalej? Na czym opiera się proces obsługi klienta i co możemy zrobić, aby go usprawnić jeszcze bardziej? Tego dowiecie się już 14 grudnia, na XII Edycji Klubu Sponsora! Prelekcję poprowadzi Marta Jonak, PR Manager w Sonica Salon Audio, freelance personal trainer :)
 
Zachęcamy więc wszystkich przedsiębiorców, którym zależy na tym, aby ich firma była w oczach klienta (i potencjalnego klienta) postrzegana jak najbardziej pozytywnie. Będzie to też świetna okazja, aby podzielić się z obecnymi Gośćmi swoim doświadczeniem w tym zakresie. Pokażcie, jak ważny dla Was jest klient, wyjdźcie mu naprzeciw, zamiast siedzieć w biurze i czekać, aż sam zapuka do Waszych drzwi. To może nie nastąpić! Niemożliwe? A jednak! Dzisiejsza konkurencja (i dotyczy to każdej branży) jest tak olbrzymia, że trzeba się wyróżnić. A nie ma lepszej reklamy, jak reklama osobista! Nie wierzysz? Przyjdź i sam sprawdź. To jedyna i niepowtarzalna okazja. Nie odwlekaj, bowiem może być już za późno, Twoja konkurencja nie śpi i tylko patrzy, kiedy może Cię wyprzedzić.
 
Spotkania Klubu to niebywała okazja, aby powiększyć swój zasób kontaktów i znaleźć nowych klientów. Szukasz profesjonalisty w jakimś zakresie? Biuro rachunkowe, ubezpieczenia, inwestycje kapitałowe, odzież robocza, dotacje, sprzątanie pomieszczeń, a nawet stomatolog – to i o wiele więcej da Ci każde nasze spotkanie. A to wszystko w jednym miejscu i czasie. Czy może być coś prostszego i lepszego? Wspieramy w nawiązywaniu relacji i współprac biznesowych.
 
Reasumując – zareklamujesz swoje usługi, poszerzysz sieć kontaktów o klientów, kontrahentów, znajdziesz profesjonalistę, jakiego szukasz, dowiesz się czegoś na temat oczekiwań klientów i ich obsługi, a do tego spędzisz wieczór w niezwykłej atmosferze, w której poczujesz przede wszystkim pozytywne wibracje, inspiracje i motywację do działań.
Czekamy na Ciebie!
 
Program spotkania:
Część oficjalna, godz. 17:45- 20:00
1. Część merytoryczna, godz. 18:00 – 19:00
• Przywitanie uczestników – Elżbieta Fijołek i Kamila Osiadacz
• Przedstawienie sylwetek Członków Klubu Sponsora, Partnerów i uczestników
• Prelekcja merytoryczna – „Proces obsługi klienta”, Marta Jonak, PR Manager w Sonica Salon Audio, freelance personal trainer
2. Przerwa networkingowa godz. 19:00- 19:15
3. Prezentacje Sponsorów i Organizatorów godz. 19:15- 20:00
• Prezentacje debiutujących firm w Klubie Sponsora
• Wystąpienie Organizatora wydarzenia
• Wspólne zdjęcie
4. Networking od godz. 20:00
 
Zapraszamy serdecznie na gwiazdkową edycję Klubu, zachęcamy też do podjęcia z nami współpracy na dłużej (więcej informacji: http://klubsponsora.pl/jak-dolaczyc/).
 
Widzimy się już 14 grudnia (środa) o godzinie 17:45 w Hotel Mercure przy ul. Krakowskiej 57/59 w Opolu.
Dla uczestników spotkania czeka mała, słodka niespodzianka ;)
 
Rejestracja odbywa się poprzez dokonanie przelewu w kwocie 40 zł na konto bankowe IDEA BANK: Giełda Eventów Elżbieta Fijołek, 93195000012006028062130002 do 13.12.2016 r. z dopiskiem: „Opłata za Klub Sponsora Opole” lub w szybki sposób poprzez stronę: http://klubsponsora.pl/produkt/klub-sponsora-w-opolu/
 
Potwierdzenie przybycia najpóźniej do 13 grudnia 2016, Kamila Osiadacz tel.: 606 820 810, e-mail: kamila.osiadacz@gielda-eventow.pl
 
Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne ze zgodą na wykonywanie i publikowanie zdjęć uczestników spotkania Klubu Sponsora w Opolu 14 XII 2016 r.